Rozporządzanie budżetem na reklamę w swojej firmie warto rozpocząć od zebrania pomysłów na reklamę. Oczywiście jest pewien zakres rozwiązań, które stosuje się praktycznie zawsze ? długopisy z logo, kalendarze firmowe, teczki i torby reklamowe to często niezbędne minimum i zwykle jako pierwsze pojawia się ono przy planowaniu budżetu. Co natomiast z pozostałymi środkami? Można przeznaczyć je na ulotki, bannery informacyjne, pozycjonowanie strony internetowej ? lub też zainwestować nieco w swoich pracowników i podarować im na przykład naklejkę na samochód z odpowiednio zaprojektowanym logo fimy lub torby na laptopa. Okolicznościowe kubki z nadrukiem dla działu księgowości czy wyszywane koszulki dla informatyków to niewielki wydatek, a jednocześnie inwestycja w gadżety, z których pracownicy skorzystają nie tylko w pracy, ale również poza firmą. Warto zastanowić się także nad sponsorowaniem imprez sportowych ? opłacając wybranej drużynie stroje lub przejazd na zawody zyskujemy miejsce na umieszczenie logo firmy oraz pozytywny wizerunek.